zondag 18 maart 2012

De Beurs

Gepost door krea2day Cynthia op 3/18/2012 08:19:00 p.m.
Hallo Allemaal


Even een kort berichtje vandaag over de afgelopen dagen.
De Knotsgekke Kaartendagen zijn weer voorbij, en wat was het gezellig en druk.
Wij hebben echt een fantastische beurs gehad en dat was niet zo geweest als jullie
niet waren gekomen. We hebben weer een hoop bekende gezichten van klanten bij
onze kraam gezien, soms was er even tijd voor een klein praatje.
Wij willen alle klanten heel erg bedanken voor deze fantastische beurs, en natuurlijk ben ik ook heel dankbaar met de hulp die ik heb gehad van mijn vriendin Rosita zij heeft alle dagen
met ons mee gedraaid en heeft weer leuke dingen laten zien en tips kunnen geven, Rosita het was reuze gezellig met je, en we hebben erg genoten van je aanwezigheid. Heel erg bedankt .

Ik wil ook iedereen nog even bedanken die ons weer verwend hebben met heel veel lekkers voor tussen door de stroopwafels, chocolade en de heerlijke Bossche bollen en ook nog de cake pops het was heerlijk en wat een verwennerij.

Vandaag hebben we hard gewerkt om de voorraad op de website bij te werken nog niet alles is bij gewerkt maar het schiet al aardig op.


handtekening

3 reacties:

sylvia on 18 maart 2012 om 21:02 zei

Hoihoi,
Wat fijn om te lezen dat je het zo leuk gehad hebt!!
Nu weer een beetje bij komen!
Ik hoor je gauw
Liefs syl

Rosita on 18 maart 2012 om 21:25 zei

Ha Cynthia,

Heel erg graag gedaan hoor meis.
Ik heb t SUPER naar mijn zin gehad en genoten van de gezelligheid .Ben vandaag helemaal TOTALLOS maar een paar daagjes rust doen wonderen, euh hoop ik ;-)
Tot gauw ....Liefs Rosita

Sandra on 19 maart 2012 om 09:31 zei

Fijn dat je het zo enorm naar je zin hebt gehad met de beurs en dat je waarschijnlijk een goeie beurs hebt gedraaid
gr sandra

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates