zondag 1 juli 2012

Winnaar Candy Juni

Gepost door krea2day Cynthia op 7/01/2012 10:00:00 a.m.
Hallo Dames


De maand Juni is weer voorbij en dat betekent dat we de winnaar van de
Candy van Juni bekent gaan maken. Dit keer waren er 55 reacties geplaatst,
ik wil iedereen weer heel erg bedanken voor het mee doen.
ik heb weer een getal getrokken met de nummer Generator en dit keer was het nummer
17 en die reactie was geplaatst door Ditta.
Ditta woont vlak bij mij dus dit keer hoeft het niet opgestuurd te worden.

Voor de maand Juli ga ik nog even snel nadenken wat ik dan ga weg geven, en laat
jullie dat de komende week weten.


Fijne zondag allemaal.
handtekening

4 reacties:

Ditta on 1 juli 2012 om 10:58 zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb! Deze mallen heb ik nog niet in m'n bezit, dus helemaal fijn, dank je wel Cynthia.
Liefs Ditta.

Linet on 1 juli 2012 om 17:00 zei

Gefeliciteerd met je prijs.
Gr Linette

Muuske on 1 juli 2012 om 19:50 zei

Ditta van harte gefeliciteerd met je prijs.groetjes Margo.

Rosita on 2 juli 2012 om 08:17 zei

OOO wat leuk ..Ditta hartelijk gefeliciteerd !

Groetjes Rosita

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates