vrijdag 21 september 2012

Candy kaart 7 & 8

Gepost door krea2day Cynthia op 9/21/2012 12:00:00 p.m.

Hallo Dames

Vandaag ga ik jullie weer twee kaartjes laten zien van de Candy, ik krijg nu regelmatig mailtjes binnen met de leuke en mooie creaties van jullie. Deze keer zijn de kaartjes van Sieta Vegter en Marina Jonkman aan de beurt. Morgen plaats ik de volgende twee kaartjes voor jullie met weer 2 totaal andere uitstralingen.
 
                                                                Gemaakt door Sieta
 
 
Gemaakt door Marina

 
handtekening

7 reacties:

Sieta on 21 september 2012 om 13:45 zei

Hoi Cynthia,
De eerste kaart komt mij aardig bekent voor hihihi.
En de kaart van Marina is erg mooie geworden.
Leuk dat de kaartjes nu binnen gaan lopen, ben heel benieuwd wat iedereen van de sketch heeft gemaakt.

Liefs, Sieta

anneke's creaties on 21 september 2012 om 18:31 zei

wat een schitterende kaartjes zijn dit weer
leuk om te zien wat een verschillende kaarten er binnenkomen met 1 en dezelfde schets

groetjes anneke

Aartje on 21 september 2012 om 19:02 zei

Prachtige kaarten zijn dit weer,
Groeten, Aartje

GerJanne on 21 september 2012 om 20:20 zei

hoi Cynthia,
wat een leuke kaarten krijg je binnen zeg!! Ik broed ook nog op een kaart met deze sketch. Dus die komt nog. Ik heb toch nog even de tijd?

GerJanne

Summer-design on 21 september 2012 om 21:42 zei

Wat een enige kaarten van Marina en Sieta, de verschillen zijn zo leuk!

Gr, Wietske

Monique - Mienokje on 22 september 2012 om 19:59 zei

Wat een prachtige kaarten weer. Dat omgevouwen hiekje is zo leuk. Groetjes, Mienokje

Marina on 27 september 2012 om 16:52 zei

prachtige kaarten zijn er geplaatst dames allemaal heel veel succes met de kaartjes heel leuk om te zien wat iedereen ervan maakt!

Groetjes Marina

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates