dinsdag 2 oktober 2012

Candy kaart 19 & 20

Gepost door krea2day Cynthia op 10/02/2012 08:26:00 a.m.

Hallo Dames

Zo als beloofd plaats ik vandaag nog een paar Candy kaartjes van September. Deze zijn vorige week nog binnen gekomen toen ik op de beurs in Hardenberg zat. De kaartjes zijn gemaakt door Frouwke, Marianne, en Anita. Morgen heb ik dan nog twee kaartjes voor jullie en dan wil ik donderdag de winnaar bekent maken van 2 nieuwe Creatables Flowers. Welke twee dat zijn van de vier nieuwe laat ik aan de winnaar over.   Spannend !!!!!
 
                                                                  Gemaakt door Frouwke
 
 
Gemaakt door Marianne

 
 
Gemaakt door Anita

handtekening

5 reacties:

Irene on 2 oktober 2012 om 09:11 zei

Weer 3 heel verschillende leuke kaarten met nieuwe en oude mallen. Dat is en blijft toch altijd zo leuk om te zien dat je echt altijd alles kunt blijven gebruiken!
De sketch van Marcel is een echte uitdaging want het omgekrulde hoekje wordt nog steeds over het hoofd gezien merk ik!

Liefs, Irene

Sieta on 2 oktober 2012 om 18:32 zei

Ooooo wat zijn dit ook weer mooie kaarten geworden.
Nu nog even op de kaarten van morgen wachten en dan.......

Liefs, Sieta

Aartje on 2 oktober 2012 om 20:32 zei

Wat leuk om iedere keer weer zo verschillende kaartjes te zien. Het lukt me niet om elke keer een reactie achter te laten, maar ik zie ze wel steeds voorbij komen. Elke keer weer genieten. Ben benieuwd wat je voor nieuwe uitdaging voor ons gaat verzinnen.
Groeten, Aartje

GerJanne on 2 oktober 2012 om 21:00 zei

Hoi Cynthia,

ze zijn erg leuk geworden! Jij verbaast je natuurlijk ook ver alle verschillende kaarten!! En wat vind Marcel er eigenlijk van?? Het was per slot van rekening zij sketch.....

GerJanne

Anita Meijer on 2 oktober 2012 om 22:44 zei

Dank je wel voor het plaatsen van mijn kaart en nee nee ik ben het omgekrulde hoekje absoluut niet vergeten hahaha kijk maar, heb mijn hoekje keurig omgekruld.
Groetjes van Anita

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates