woensdag 3 oktober 2012

Candy kaart 22 & 23 + winnaar

Gepost door krea2day Cynthia op 10/03/2012 08:42:00 a.m.

Hallo dames

Vandaag de twee laatste kaartjes van de Candy September deze zijn gemaakt door Evelien en Marcella. In totaal hebben er met deze candy 23 dames mee gedaan. En om jullie niet langer in spanning te houden heb ik voor jullie ook gelijk een winnaar getrokken. Nummer 7 is dit keer het getrokken nummer en dat is het nummer van Sieta. Gefeliciteerd Sieta met je prijs, je mag bij mij 2 nieuwe Creatables uit zoeken van de serie Oktober. Als je mij even een mailtje stuur dan zorg ik dat ze zo snel mogelijk bij je zijn. De nieuwe Candy maak ik jullie eind deze week bekent ik heb al een idee wat het gaat worden, ik hoop dat er dan heel veel mensen mee gaan doen. En natuurlijk ga ik zorgen voor een leuke prijs zo dat het de moeite is om ook mee te doen.
 

 
                                                     Gemaakt door Evelien
 
 
 
Gemaakt door Mercella
 
 
 
De winnaar is de ingestuurde kaart met nummer 7. 
 
handtekening

6 reacties:

Irene on 3 oktober 2012 om 10:29 zei

Deze laatste twee zijn ook weer prachtig maar de uitslag is al bekend dus.................
PROFICIAT Sieta met je beeldige winnende kaart!!
De bofbipsen van het Noorden doen het weer niet slecht lol!!!
Ik ben heel benieuwd wat de volgende uitdaging wordt Cynthia en jouw candy is altijd meer dan de moeite zoals we inmiddels wel weten!

Liefs, Irene

Sieta on 3 oktober 2012 om 11:50 zei

Ooooooo wat super dat ik de winnaar ben geworden.
Ik ga je mailen hoor Cynthia.
Ook de bovenstaande kaarten zijn weer erg mooi geworden.
Geweldig dat er 23 inzendingen waren.
En ik kijk al weer uit naar de volgende uitdaging.

Liefs, Sieta

anneke's creaties on 3 oktober 2012 om 14:55 zei

wat een mooie kaarten zijn dit weer
en sieta van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs
ben benieuwd wat de volgende uitdaging is
doe graag weer mee

groetjes anneke

Ilse on 4 oktober 2012 om 07:30 zei

Wat geweldig, 23 inzendingen!! Erg leuk om te zien, hoe enthousiast mensen zijn om mee te doen!!
Sieta, gefeliciteerd met het winnen van de candy!!!
Ik kijk al uit naar je creatie die je maakt met je prijs!

Fijne dag!
Groetjes,
Ilse

Anita Meijer on 4 oktober 2012 om 17:05 zei

Gefeliciteerd Sieta met je prachtige prijs, super.

Monique - Mienokje on 6 oktober 2012 om 06:08 zei

Wat een leuke en totaal verschillende kaarten weer voorbij zien komen, net als deze twee. Hartstikke leuk. Missie geslaagd Cynthia! Rn natuurlijk niet vergeten: gefeliciteerd Sieta :-)
Groetjes, Mienokje

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates