zondag 28 oktober 2012

Nieuwe kerstboom hangers

Gepost door krea2day Cynthia op 10/28/2012 09:13:00 a.m.
Hallo Allemaal,



Door al drukte is het er niet van gekomen om gisteren wat op me blog te plaatsen. De komende dagen zal dat ook niet elke dag gaan lukken. Woensdag begint de Kreadoe in Utrecht en voor ons begint dat morgen met inpakken en dinsdag de kraam opbouwen. Ik heb gisteren nog een doos met mallen binnen gekregen van Memory Box Poppystamps, dus die moeten we nog gaan prijzen. Ik weet niet of het gaat lukken om deze ook allemaal nog op mijn website te krijgen maar ga het proberen. Er zitten echt hele mooie mallen tussen. Die mallen zijn dus nieuw in ons assortiment en de Faber Castell Polychromos die zijn ook nieuw in ons assortiment. We hopen ze dinsdag binnen te krijgen en dus woensdag mee te nemen naar de Kreadoe. Dan wil ik jullie nu nog even een paar mooie kersthangers laten zien die ik ontvangen heb. Dit keer zijn ze van Bea uit Rolde en Erica uit Middelburg. Beide dames jullie ook bedankt voor het mee doen aan mijn Candy.



                                       De eerst drie foto's zijn van de hanger van Bea

 
 
Achterkant
 
En nog een mooie labeltje met de adres gegevens.
 
 
 
Deze is gemaakt door Erica 
 
 
Achterkant
 
 
 
handtekening

10 reacties:

Erica ♥ on 28 oktober 2012 om 09:22 zei

Leuk leuk leuk hoor !
En dan is het bijna zover, wat een drukte komt er
bij kijken zeg zo'n beurs, maar als je er eenmaal
bent weet je wel waar je het voor doet toch.
Jammer dat ik er even te ver vandaan woon anders
was ik zeker ook gekomen.

Fijne zondag verders !
Lieve groetjesss Erica ☼

anneke's creaties on 28 oktober 2012 om 09:26 zei

wat zijn dit ook weer schitterende kerstboomhangers
wat zal de boom er kleurrijk uit gaan zien
heel veel succes op de beurs
en leuk dat je volger bent geworden
ik was al volger van jou en geniet telkens weer van al het moois wat op je blog verschijnt

groetjes anneke

Irene on 28 oktober 2012 om 09:46 zei

Het begint er echt op te lijken dat de boom vol komt want ook dit zijn weer super leuke hangers! Ik ben razend benieuwd naar de nieuwe MB dies en wip woensdag in Utrecht natuurlijk weer even aan. Succes met voorbereiden en opbouwen Cynthia!

xx Irene

Dora on 28 oktober 2012 om 10:08 zei

ooo...dat zijn ook weer van die leuke!!!
veel succes!!
groetjes Dora

Nicole on 28 oktober 2012 om 10:46 zei

Je boom wordt steeds mooier, Cynthia!! Wat een prachtige hangers. Liefs, Nicole

jans on 28 oktober 2012 om 20:07 zei

nou cynthia het loopt lekker met de kerst hangers als je nu de mooiste stand niet heb weet ik het niet meer grt jans

Marcella on 28 oktober 2012 om 20:13 zei

Hoi Cynthia

Volgens mij heb je aardig wat hangers voor je boom ze zijn stuk voor stuk erg leuk .ik wilde mee doen maar denk niet dat het me gaat lukken .(of verkoop je ook tijd )
Grapje
Wil jullie alvast heel veel succes wensen op de beurs en misschien tot zondag op de beurs .
Groetjes Marcella

Monique - Mienokje on 28 oktober 2012 om 22:49 zei

Weer een paar schitterende kersthangers voor jullie boom. Heel veel succes met de beursvoorbereidingen.
Groetjes, Mienokje

Sieta on 28 oktober 2012 om 23:42 zei

Ook dit zijn weer prachtige hangers Cynthia.
Volgens mij komt je boom nu aardig vol te zitten met dat prachtigs.
Pffff meid wat een werk aan voorbereiding heb je toch telkens weer.
Ik wens je een goede en gezellige beurs.

Liefs, Sieta

Ghea on 29 oktober 2012 om 15:08 zei

Wat een schitterende hangers zijn er weer bij gekomen superrrr, en wat sneu voor Lana ik hoop dat ze weer snel opknapt.
Liefs Ghea

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates