woensdag 24 oktober 2012

Winnaar verrassing pakket & kerstboomhangers

Gepost door krea2day Cynthia op 10/24/2012 03:00:00 p.m.

Hallo dames

Dan nu de bekent making van de winnaar van het verrassing pakket. de gelukkig winnaar is geworden Jolanda uit Appingedam. Jolanda van harte gefeliciteerd met het verrasingpakket, als je de adres gegevens even naar me toe maild komt het zo snel mogelijk naar je toe.

Het afgelopen weekend hebben wij beurs gehad in Gorinchem, en daar heb ik verschillende hangers ontvangen voor in me kerstboom op het Creaweekend in Rijswijk van 23 t/m 25 November.Ik wil de dames die mee doen alvast bedanken voor de hangers. Ik heb even foto's gemaakt van de hangers en ik zal ze de komende dagen aan julllie laten zien. De eerste die ik jullie nu ga laten zien zijn gemaakt door Jans.


 
 
 
De volgende is gemaakt door Lenie, we kregen van Lenie nog een leuk
tasje erbij met een kersen wijn als dank voor de vrijkaartjes.
Nogmaals heel erg bedankt Lenie, erg lief van je.
 
 
 


handtekening

11 reacties:

Irene on 24 oktober 2012 om 15:20 zei

Leuke hangers dames en Jolanda van harte efeliciteerd met het pakket en heel veel plezier er mee!
Op naar de 350 Cynthia en nu maar hopen dat je blog vaak bezocht wordt!

Liefs, Irene

Aartje on 24 oktober 2012 om 16:08 zei

Wat een leuke habgers heb je weer ontvangen. Ik weet zelf nog niet zo goed wat ik zal gaan maken. Misschien borrelt er nog iets op.
Jolanda, van harte gefeliciteerd met je verrassingspakket.
Groet, Aartje

Dora on 24 oktober 2012 om 17:12 zei

gefeliciteerd, Jolanda met het winnen van de verrassingspakket!
erg leuke hangers gemaakt.
groetjes

Sieta on 24 oktober 2012 om 18:35 zei

Hoi Cynthia, wat weer leuke hangers heb jij ontvangen.
Jolanda gefeliciteerd met het winnen van de prijs en Cynthia bedankt voor de kans.

Liefs, Sieta

Roelie on 24 oktober 2012 om 18:39 zei

Jolanda,
van harte met je prijs, het blijft nog steeds een verrassing.....
Wat een leuke hangers zijn dat zeg...
Groetjes Roelie

Erica ♥ on 24 oktober 2012 om 18:45 zei

Ook grappig, ik plaats net mijn hanger en laat
een bericht bij je achter en nu pas zie ik dit
nieuwe bericht.
Dit zijn ook leuke hangers zeg.

Jolanda gefeliciteerd met het verrassings pakket.

Grtjs van Erica ☼

Monique - Mienokje on 24 oktober 2012 om 19:23 zei

Gefeliciteerd Jolande met je verrassingspakket en veel plezier ermee.
Wat heb je weer leuke hangers gekregen Cynthia. Dat wordt ern hele leuke boom!
Groetjes, Mienokje

Unknown on 24 oktober 2012 om 21:18 zei

Jolanda, van harte gefeliciteerd! En wat een leuke hangers heb je er weer bij gekregen, wordt vast een hele gezellige boom zo.

Groetjes Tamara

Muuske on 24 oktober 2012 om 22:31 zei

Jolanda van Harte Gefeliciteerd met het verrassingspakket.Leuke hangers hebben jullie weer gekregen.groetjes Margo.

Nicole on 25 oktober 2012 om 22:13 zei

Proficiat Jolanda en Cynthia super bedankt voor deze kans!! Liefs, Nicole

Jolanda on 26 oktober 2012 om 12:15 zei

Ohh . . wow leuk. ik heb het verrassingspakket gewonnen . . .ik ben zo benieuwd. Ik zal snel een e-mail sturen!

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates