maandag 26 november 2012

Candy voor November

Gepost door krea2day Cynthia op 11/26/2012 09:29:00 a.m.

Dit blijft boven aan staan scrol naar beneden voor de nieuwe berichten.

Hallo Dames

En dan vandaag de nieuwe Candy van November, was weer even brainstormen van wat gaan we deze keer doen. Omdat volgende maand een feestmaand is en we familie, vrienden wel wat speciaals willen geven heb ik het volgende bedacht. Maak voor de Candy iets wat we cadeau kunnen geven dus dit keer geen kaart. Het kan wel van alles zijn, een geld envelop, tasje, doosje, blik, als je er maar iets in kan doen om te geven. Verder zijn jullie vrij om het te maken in de kleuren en thema wat je zelf wilt. Gebruik wel wat glitter op de verpakking om het nog wat feestelijker te maken. De glitter kan op vele manieren aan brengen. Het mogen parels, steentjes, glitterlijm, glitterpoeder, glitteren embellishments.  Ik zal alles even voor jullie op een rijtje zetten.

*         Maak een cadeau verpakking voor iemand.

*         Zorg dat u er wat glitters op gebruik en een feestelijk uiterlijk geeft.

*        Mail mij een foto voor 26 November met een kleine omschrijving ( + blog adres ) Heeft u geen blog mag u gewoon mee doen geef dit dan even door in u mail. Het zou natuurlijk ook geweldig zijn als je nog volger bent.

*    Plaats de Candy op je blog.


       Dit keer is er niet zo heel veel tijd om de Candy te maken, wij willen volgende maand gaan proberen om de nieuwe candy ’s op de eerste van de maand bekent te gaan maken. Zodat jullie ruim drie weken de tijd hebben om mee te doen.

 
Wat ook niet helemaal onbelangrijk is, wat kunnen jullie met deze Candy winnen. Ik heb even een pakketje bij elkaar gezocht van wat mallen en andere kleine dingen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en daarom met zijn alle mee willen doen.  

 

Succes dames !!!!!!                               Dit is het mail adres
 
 
handtekening

28 reacties:

Irene on 8 november 2012 om 10:11 zei

Leuke uitdaging Cynthia en een hele gave candy die je weer beschikbaar stelt dus.....succes dames!!!!

xx Irene

Roelie on 8 november 2012 om 11:19 zei

Hallo...........
en dat noem jij een klein pakketje? Een superpakket bedoel je zeker! Ik zal eens kijken of ik een beetje tijd kan vinden om ook mee te doen. Vast wel .... Leuk dat je zulke candy's houdt!
Groetjes Roelie

Jeannette on 8 november 2012 om 11:43 zei

wauw, dat ziet er helemaal geweldig uit, ik ga mijn best doen om wat moois te maken en zal de candy vast in mijn sidebar zetten Cynthia, helemaal gaaf, groetjes Jeannette

Jolanda on 8 november 2012 om 12:50 zei

Wat een prachtig pakket . . .Super!

Grietje Jansen on 8 november 2012 om 13:06 zei

Oh, wat een schitterende candy, een geweldig kado om te winnen.

Grietje

Miranda on 8 november 2012 om 13:26 zei

Geweldig !!!
Gr, Miranda

anneke's creaties on 8 november 2012 om 13:35 zei

wauw wat is dit een gave candy
je hebt wel een heeeeeeel erg mooi pakket samen gestelt
ik zal proberen om op tijd een creatie te maken

groetjes anneke

Sieta on 8 november 2012 om 14:56 zei

Wauw Cynthia wat een leuke opdracht heb je bedacht.
Ik ga even brainstormen wat ik zal gaan maken.
En wat een SUPER prijs stel jij beschikbaar, nou daar zal vast veel animo voor zijn.
Dus zet je maar scrap hihihi, er zullen vast veel inzendingen komen.
Iedereen succes met het maken van een creatie.

Liefs Sieta

Babette on 8 november 2012 om 15:38 zei

Wat een leuke candy.
Ik zal zeker proberen om mee te doen.
Groetjes Babette

Nans on 8 november 2012 om 17:36 zei

Waauw Cynthia, wat een mooie candy is dit.
Ik ga zeker proberen op tijd iets door te sturen.
Groetjes,
Nans

Anke on 8 november 2012 om 21:53 zei

Super prijs. Ik ga even nadenken wat ik kan maken.
liefs Anke

Anita Meijer on 8 november 2012 om 22:16 zei

Wat een leuke uitdaging, ik zeker mijn best doen om er iets moois van te maken. Super.
Liefs van Anita

GerJanne on 8 november 2012 om 23:05 zei

Wat een mooie candy, ik hoop mee te doen....

GerJanne

Unknown on 8 november 2012 om 23:15 zei

Prachtig hoor, ik ga ook proberen wat moois te maken. Groetjes Frea

Muuske on 8 november 2012 om 23:29 zei

Leuke uitdaging!!!en een super mooie prijs.groetjes Margo.

Lenie on 9 november 2012 om 06:54 zei

Een mooie candy en we gaan weer aan de slag hoor.
groeten Lenie

made by ineke on 9 november 2012 om 08:10 zei

super leuke candy en een super leuke uitdaging om te maken!
ik ga het zeker proberen!
gr ineke

Nietje on 9 november 2012 om 08:32 zei

Wat een leuke candy. Daarom heb ik mijn bijdrage reeds via de mail gezonden. Hopelijk naar het juiste mail adres: info@krea2day.nl.
Als het niet het juiste mailadres is, dan hoor ik dat graag.
groetjes
Anita

Cards made by Patricia on 9 november 2012 om 20:17 zei

Leuke candy met een leuke prijs. Ben toevallig net met een cadeauverpakking bezig, dus hou je mailbox maar in de gaten.

Groetjes,
Patricia

Antoinette Voorn on 11 november 2012 om 11:00 zei

Dankje wel Cynthia voor je bezoekje!!! Ik ga proberen wat van mijn blog te maken hoor!!!

Gr Antoinette

made by ineke on 11 november 2012 om 12:42 zei

hoi waar vind ik het email adres?
ik wil graag mijn inzending insturen
groetjes ineke van meurs

krea2day Cynthia on 11 november 2012 om 16:28 zei

Het email adres is info@krea2day.nl

Grietje Jansen on 14 november 2012 om 12:18 zei

Een heel leuke uitdaging.
Heb genoten van het maken van mijn creatie, echt leuk weer eens wat anders dan een kaartje.
Heb een mailtje gestuurd en de candy op mijn blog gezet.
Ben benieuwd naar wat er allemaal gemaakt wordt.

Grietje Jansen

Elise on 14 november 2012 om 13:23 zei

Wat een leuke candy! Ik heb je net een mail gestuurd met mijn creatie!
Groetjes Elise

Unknown on 17 november 2012 om 20:13 zei

Wat leuk, weer eens wat anders. Met die glitters komt het wel goed want ik ben gek op glitters. Ik ga mijn best doen er iets leuks van te maken.
Liefs Angelique

Cinderella on 18 november 2012 om 16:17 zei

Een tegekke Candy ik ga maar eens gauw aan de slag

Liefs Cindy

Marjan on 25 november 2012 om 18:09 zei

Een superleuke candy. Ik heb mijn creatie op de valreep nog doorgemaild.

Groetjes, Marjan

Ltc- creativity -lieselotte on 27 november 2012 om 17:18 zei

Wat een leuke candy !
Ik dacht dat het tegen 28 november was, gisteren dus al aan begonnen, maar geen tijd gehad om het af te werken :(

Volgende keer maar beter opletten, want het is een leuke candy !

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates