zaterdag 26 januari 2013

Candy van Januari

Gepost door krea2day Cynthia op 1/26/2013 09:00:00 a.m.



Hallo Dames
Een nieuw jaar, een nieuwe candy.

Dit keer lopen we even op de zaken vooruit maar anders werd het zo kort dag, en voor je het weet is het al weer febr. Dit keer hebben we gekozen om een Valentijn kaart te maken. Wij hebben al wat voorbeelden voor jullie gemaakt, dat moest even tussen de kerstkaarten door. Om jullie lekker de tijd te geven hebben wij dus gekozen om dit al vast te doen in Januari. Jullie zijn verder helemaal vrij in de kleuren van het papier, en het model. Het enige wat er wel gebruikt moet worden op de kaart is een hart, en of dat nu een mal is of en stempelafdrukje dat maakt niet uit. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan maken, en jullie natuurlijk wat er te verdienen valt. Omdat er een hart gebruikt moet worden valt er ook een hart te winnen van de nieuwe serie Collectable van Marianne Design en één van de nieuwe Creatables die uit komen deze maand.

 

       #  Maak een Valentijn kaart met minimaal één hart er op verwerkt.

       #  Maak er een foto van en mail deze door met een kleine beschrijving, en link naar u blog.

       #  Zorg dat u inzending uiterlijk maandag 28 Januari bij ons binnen is.  mail info@krea2day.nl

       #  Plaats een link naar deze candy op u blog. ( als u een blog heeft )

Als wij u inzending binnen hebben krijgt u een cijfer van ons op volgorde van binnen komst. Wij gaan de foto’s weer op ons blog zetten met de link van u blog. Wij zullen eind Januari de winnaar bekent maken met de trekking van een cijfer met de nummer genarator.
 
 

                                                                   Gemaakt door Anja
 
Deze is ook gemaakt door Anja
 
 
Gemaakt door Ilse
 
 
Gemaakt door Irene
 
 
Gemaakt door me zelf.
 
 
 
 
 
 
handtekening

26 reacties:

Irene on 1 januari 2013 om 09:38 zei

Wat een gave voorbeelden zijn er gemaakt.....de heel witte is weer een droom, de schudkaart ook enig met die hartjes en verder zie ik dat jij, Ilse en ik op totaal verschillende wijze dat beeldige papier dat je met Kerst hebt gestuurd hebben gebruikt......beter kon ook niet he Cynthia!! De prijs is ook weer enig dus ik denk dat de dames volop mee gaan doen na het zien van al dit moois!!
Happy 2013, maak er allemaal iets moois van!!!

Liefs, Irene

nans'creablog on 1 januari 2013 om 09:55 zei

Supermooie kaarten. Hele leuke opdracht, hele leuke prijs.Ik ga zeker meedoen.

Fijne nieuwjaarsdag allemaal.

Groetjes,
Nans

nans'creablog on 1 januari 2013 om 09:56 zei

Supermooie kaarten. Hele leuke opdracht, hele leuke prijs.Ik ga zeker meedoen.

Fijne nieuwjaarsdag allemaal.

Groetjes,
Nans

Colinda on 1 januari 2013 om 11:53 zei

Gelukkig nieuwjaar!! Wat een mooie kaarten en een gave prijs!! Colinda

Anke on 1 januari 2013 om 12:04 zei

Schitterende voorbeelden van het dt-team.
Super leuke prijs ook.
liefs Anke

Anoniem zei

Wat een schitterende voorbeelden. Wat kun je eigenlijk veel kanten op met zo'n valentijnskaart. Ik heb niets met valentijn maar als ik deze voorbeelden zie wil ik toch ook graag iets gaan proberen.
groetjes Joke

Jeannette on 1 januari 2013 om 12:48 zei

Allereerst wil ik iedereen een goede gezondheid, geluk en heel veel creativiteit wensen voor het nieuwe jaar. Ik ben het nieuwe jaar al goed begonnen met mijn super prijs.
Dit ook weer een geweldig leuke candy en ik ga zeker weer een kaartje maken voor deze uitdaging. De voorbeeldkaarten zijn ook weer prachtig dames, petje af, groetjes Jeannette

Erica ♥ on 1 januari 2013 om 13:43 zei

Wat een leuke candy, en de voorbeeldkaarten zijn
echt super mooi allemaal, leukkk hoor.

Een heel creatief jaar gewenst :)
Lieve groetjes van Erica ☼

bolletjelucky.blogspot.com on 1 januari 2013 om 13:56 zei

Wat een leuke challenge,mijn voornemen was om in het nieuwe jaar te beginnen om met challenges mee te gaan doen,ik ga met deze beginnen,de voorbeeldkaarten zijn heel leuk,ga zo meteen beginnen met freubelen,hihi,groetjes Miranda

Aartje on 1 januari 2013 om 16:32 zei

Hallo Cynthia, wat een leuke uitdaging heb je weer voor ons bedacht. Ga weer mijn best doen om iets moois te maken.
Ik wens jou alle goeds voor 2013 zowel prive als zakelijk.
Groeten, Aartje

made by ineke on 1 januari 2013 om 19:41 zei

hoi
wat leuk zeg
een hart! voor valentijn dat ga ik doen

en wat een mooie kaartjes staan er op
die van jou is erg mooi , een lange kaart leuk hoor
gr ineke

Anita Meijer on 1 januari 2013 om 20:44 zei

Wat een leuke challenge Cynthia, helemaal leuk. Schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Super.
Liefs van Anita

Unknown on 1 januari 2013 om 22:36 zei

Erg leuk, mooie voorbeeldkaarten, ik ga zeker meedoen!
Liefs Angelique

Cis-sy on 2 januari 2013 om 22:01 zei

Wat een leuke challenge!!!
Misschien dat ik ook eens een projectje ga wagen ;) maar het is toch maandag de 28ste? Er staat voor woensdag de 38 ste.

Groetjes Cis-sy

Sieta on 3 januari 2013 om 02:52 zei

Wat een prachige voorbeelden zijn er gemaakt voor deze leuke challenge Cynthia.
Ik ga kijken als ik weer mee kan gaan doen.

Liefs, Sieta

GerJanne on 3 januari 2013 om 19:45 zei

Leuk leuk!
Ik ga meedoen!! Wat een prachtige voorbeelden!!
GerJanne

made by ineke on 5 januari 2013 om 21:13 zei

hoi
ik heb er eentje klaar
nu nog zoeken waar ik hem plaatsen kan
gr ineke

Dora on 9 januari 2013 om 13:54 zei

mooie kaarten zijn er gemaakt. prachtig om te zien.
en die thema is een uitdaging.
groetjes

Anoniem zei

Hoi
Leuke candy ik ga het. Ook proberen om mee te doen
Mooie voorbeeldenkaarten
Groetjes addie

Anoniem zei

Hoi
Leuke candy ik ga het. Ook proberen om mee te doen
Mooie voorbeeldenkaarten
Groetjes addie

Judith Slegers on 20 januari 2013 om 22:44 zei

jeetje wat een leuke candy. Ik kwam toevallig via via op deze blog, heb me meteen aangemeld als volger.
Ik ga ook meedoen met de wedstrijd.
Groeten Judith

Lia on 22 januari 2013 om 14:42 zei

Door de prachtige voorbeeldkaarten kreeg ik spontaan zin om mee te doen. Ook de candy is natuurlijk geweldig. Ik zal de kaart die ik heb gemaakt, vandaag mailen. Succes met de challenge,
groetjes,
Lia

Ellen on 22 januari 2013 om 16:43 zei

Ik koop vaak wat in de webwinkel en ben geen volger van je blog.......KAN ECHT NIET!!! Ben nu volger en nummer 349 Spannend!
Prachtige voorbeeld kaarten zijn dit. En een leuke candy natuurlijk.
Groetjes, Ellen

Angela on 24 januari 2013 om 09:54 zei

Wat een leuke manier om een challenge te houden.... kaarten in het kader van de liefde (Valentijn) zijn altijd leuk!! De voorbeeldkaarten zijn helemaal geweldig!!!
grt Angela

Antoinette Voorn on 26 januari 2013 om 00:52 zei

Bij deze wil ik ook graag meedoen!! Heb je gemaild en je link staat op mijn blog hoor! De voorbeelden zijn prachtig en een leuke uitdaging!

Gr Antoinette

jackelien on 28 januari 2013 om 09:29 zei

erg leuke challenge mijn kaart is ook gemaild.
groetjes jackelien

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates