dinsdag 26 februari 2013

Candy Februari

Gepost door krea2day Cynthia op 2/26/2013 09:06:00 a.m.
Dit bericht blijft boven aan staan scrol naar beneden voor nieuwe berichten.


Hallo Dames

Vanaf 1 Febr. t/m maandag 25 Febr. kunt u mee doen aan onze candy. De opdracht voor deze maand is een easel kaart. Voor de rest zijn jullie vrij om alle kleuren papier te gebruiken, stansen en/ of bloementjes. Laat verder u fantasie lekker gaan en maak er wat moois van. Als u de kaart gemaakt heeft kunt u het de foto naar ons toe mailen. Van ons krijgt u dan een mail terug met een cijfer die u krijgt op volg orde van inzending. Eind van de maand trekken wij met een nummer generator een cijfer als u dat cijfer heeft wint u de prijs. Iedereen maakt dus net zo veel kans om te winnen en niet altijd de alle mooiste. We verwachten natuurlijk wel u inzet om de kaart zo mooi mogelijk te maken. Met onze candy ’s willen wij graag zoveel mogelijk easel kaarten laten zien om elkaar weer op ideeën te brengen. Ik zet voor jullie nog even alles op een rijtje. Wat u moet mee sturen in u mail om mee te kunnen doen. Stuur de mail zodra u klaar bent met u kaart dan kunnen wij de kaart vast plaatsen.

# Stuur een foto van u gemaakte easel kaart naar de volgende email

# Stuur een korte omschrijving mee van u kaart.

# zorg dat het uiterlijk maandag 25 febr. bij ons binnen is.

# Plaats de candy in de zij balk van u Blog, als u die heeft.

 
Dit kan je winnen.
 
 
 
 

 Designteam voorbeelden


                                                        Anja heeft geen Blog
 
Hier is de kaart gesloten 
 
Hier staat hij open. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

            Succes dames !!!

handtekening

18 reacties:

Erica ♥ on 1 februari 2013 om 09:14 zei

Dames wat hebben jullie weer super leuke
voorbeelden gemaakt, daar zit echt liefde in !
En een leuke challenge weer, ik wil er zeker
wel weer aan mee doen :)

Succes iedereen, grtjsss Erica ☼

Yvonne B on 1 februari 2013 om 10:55 zei

Wat een leuke challenge zeg, ik heb toevallig van de week een mooie easelkaart gemaakt en zou graag mee willen doen.
Ik stuur hem dan ook zo naar jullie toe

grtz Yvonne

Lia on 1 februari 2013 om 11:37 zei

Wat een schitterende kaarten. Dat nodigt natuurlijk uit om er ook mee aan de slag te gaan! Binnenkort zien jullie mijn kaart wel verschijnen.
Groetjes, Lia

Creanita60.blogspot.nl on 1 februari 2013 om 12:27 zei

wat een prachtige voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
Ga zeker weer meedoen.

groetjes Anita

vdkemma.blogspot.com/ammunella on 1 februari 2013 om 12:42 zei

Wat een prachtige kaarten, maar zover ben ik nog niet , kan alleen maar genieten van al dat moois
Grtjs Emma

Tineke van der Linden on 1 februari 2013 om 14:12 zei

Schitterende voorbeelden zijn er door het team gemaakt!!
Groetjes Tineke

Jeannette on 1 februari 2013 om 15:54 zei

wat een prachtige voorbeeldkaarten laten jullie zien dames van het DT, helemaal super, ik ga ook weer heel erg mijn best doen voor deze challenge, groetjes en allemaal een fijn weekend, Jeannette

anneke's creaties on 1 februari 2013 om 18:44 zei

wat een geweldige candy is dit weer
en wat een schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt
ik probeer deze maand ook weer mee te doen

groetjes anneke

GerJanne on 1 februari 2013 om 20:04 zei

Hoi Cynthia,
wat een prachtige kaarten hebben de dames allemaal gemaakt zeg! Echt geweldig. Ik ga proberen mee te doen. Easel is niet mijn sterkste kant..
GerJanne

Anita Meijer on 1 februari 2013 om 20:15 zei

Wat een leuke challenge weer. En wat een schitterende voorbeelden zijn er gemaakt, helemaal super weer.
Liefs van Anita

Muuske on 1 februari 2013 om 21:50 zei

Hoi Cynthia,leuke uitdaging deze keer mooie voorbeelden van het DT. ga proberen om weer mee te doen.groetjes Margo

Aartje on 1 februari 2013 om 22:03 zei

Mooie uitdaging weer, met alvast prachtige inspirerende voorbeelden.
Groeten, Aartje

Marcella on 1 februari 2013 om 23:20 zei

Hoi Cynthia
Wat een super mooie voorbeelden weer .
Leuke uitdaging weer ben vanavond gelijk aan de gang gegaan .

Fijn weekend
Groetjes Marcella

Sieta on 2 februari 2013 om 02:10 zei

Wat weer prachtige voorbeelden dames!
Leuke uitdaging ook, zal weer proberen mee te doen.

Liefs, Sieta

Hanny on 5 februari 2013 om 16:12 zei

OO wat een geweldige candy, ik ga proberen ook ik ook een leuke easelkaart kan maken.
Succes allemaal, liefs Hanny♥

lenywim35 on 15 februari 2013 om 14:10 zei

Ik waag met nog maar niet aan easel ideetjes. Te moeilijk voor mij.
Maar kom graag nog eens kijken op jullie blog.
gr Leny

Marlies on 17 februari 2013 om 16:57 zei

Wat een mooie voorbeelden. Ik doe mee en wens iedereen veel knutselplezier met deze leuke uitdaging! Groetjes, Marlies

Ghea on 26 februari 2013 om 19:39 zei

wat zijn ze alledrie weer verschillend maar toch ook weer het zelfde easelkaart haha.
Liefs Ghea

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates