dinsdag 23 april 2013

Ik zoek een nieuwe prijs winnaar.

Gepost door krea2day Cynthia op 4/23/2013 08:58:00 a.m.

Hallo Dames
Ik zag dat er weer nieuwe volgers bij hebben dat betekent dat de verloting steeds dichterbij komt. Ik wens de nieuwe volgers van harte welkom op ons blog.

Dan heb ik vorige maand een extra prijs verloot onder onze volgers, het lijkt wel of niemand het hebben wilt. Die keer daar voor heeft de winnaar ook geen contact opgenomen met me, en nu weer niet. Nou dat betekent dat ik weer een nieuwe winnaar ga zoeken, en dat ga ik dan dit keer even anders doen. Iedereen die kans wilt maken op mijn pakketje kan een reactie achter laten onder dit bericht. Daar ga ik dan een winnaar tussen uit halen en hoop ik dat ik wel iemand heel blij kan maken.  In het pakketje zitten verschillende snijmallen dus toch wel leuk dacht ik. Iedereen kan mee doen die volger is van ons blog en ben je dat nog niet dan kan dat als nog natuurlijk. Ik ga snel een winnaar trekken dus wacht niet te lang met reageren, ik wil me pakketje graag kwijt. Er is toch niets leuker om iemand heel blij te maken, en dat doe ik graag.
 
       
 
handtekening

73 reacties:

Anita Meijer on 23 april 2013 om 09:02 zei

Jeetje zeg die winnaars weten niet wat ze laten lopen, zo jammer dat ze zich dan niet melden. Nou Cynthia ik wil wel graag een kansje wagen hoor, ik hou wel van verrassingen, succes voor iedereen die een berichtje achterlaat.
Liefs van Anita

Monique Kools on 23 april 2013 om 09:04 zei

Nou Cynthia, ik wil wel graag de winnares van dit pakketje zijn hoor :)
groetjes Monique

Hanny on 23 april 2013 om 09:04 zei

Wow... er werd niet gereageerd? Nou weer een kans voor ons en die laat ik niet lopen dus ik doe heel graag mee hoor.Bij deze dus, moet ik er nog iets speciaals voor doen? Ik doe al met een kaart mee dus je site staat al in mijn sidebar.
Fijne dag, liefs Hanny♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Tineke van der Linden on 23 april 2013 om 09:11 zei

Nou ja, dat snap ik echt niet. Iedereen is toch blij met een prijsje? Ikke wel tenminste. Maar zo hebben wij weer een extra kans ;-)
Groetjes Tineke

Mariëtte on 23 april 2013 om 09:11 zei

Jammer dat ze niet reageren, maar ik wil een kansje wagen en doe graag hiervoor mee! groetjes Mariëtte

Yvonne Rijk on 23 april 2013 om 09:11 zei

Hoe bestaat het. Nou je maakt me erg nieuwsgierig naar je pakketje. Dus ik laat met alle plezier een berichtje achter. Volger en klant ben ik al dus. Ik heb voor het goede fatsoen nog wel even je mooie bloemlogo op mijn blog gezet met een linkje. Dat ontbrak nog. Maar nu niet meer. Nou laat ons maar niet te lang in spanning. Duimen maar.

groet van Yvonne Rijk.

Muuske on 23 april 2013 om 09:14 zei

Hoe kan dat nou!!!!niet reageren daar snap ik niks van wie wil er nou niet een verassing pakket!!Ik wel dus bij deze waag ik een gokje op de mooie prijs.Je link staat op mijn blog en reageren doe ik ZEKER ha ha ha .Voor iedereen die mee doen veel SUCCES.groetjes Margo en Cynthia geniet van je vakantie.Hoe gaat het met de kleintjes?

Hanny on 23 april 2013 om 09:14 zei

Ik heb ook nog maar even de extra prijs op mijn blog gezet, wel zo leuk toch?
Succes iedereen, leuk dat je dit doet Cynthia,
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.com

Marcella on 23 april 2013 om 09:17 zei

Hoi hoi
Jeetje wat raar dat er dan niet gereageerd wordt .?!?!?!?
Ik wil wel een gokje wagen hoor !!???

Geniet van je vrije week
groetjes Marcella

Antoinette Voorn on 23 april 2013 om 09:20 zei

Nou dan schrijf ik me ook in hoor, snijmallen zijn altijd welkom om je kaarten op te vrolijken! Wel weer super dat je andere de kans geeft !

Groetjes Antoinette

ffenneke on 23 april 2013 om 09:21 zei

Hmmm niet gereageerd, misschien weet de winnaar wel niet dat ze gewonnen heeft. Jammer hoor.
Maar voor ons een mooie kans om alsnog een kans te maken, en natuurlijk wil ik ook een kansje maken. Ik zou heel erg blij worden als ik verrast word met een prijs! En snijmallen nog wel. Keep my fingers crossed.

liefs Fenneke

nettie53 on 23 april 2013 om 09:23 zei

O...., wat jammer voor de winnaars. Wel, ik wil wel een kansje wagen. Ik zou er heel erg blij mee zijn.
Groetjes,
Nettie

jackelien on 23 april 2013 om 09:24 zei

Goh wat raar zeg!! Wie wil dat nu niet.? Ik wel hoor ik waag een gokje.
Gr jackelien

leonenkarin.blogspot.com on 23 april 2013 om 09:35 zei

Wat een geluk hebben wij zeg ;p En tja, dat laat ik me natuurlijk ook geen tweede keer zeggen hihi! Ik doe graag deze ronde mee :D
Groetjes, Karin

De Creakeet van Peet on 23 april 2013 om 09:53 zei

Hoe dom kun je zijn om zon gave verrassing niet te innen als je gewonnen hebt...voor ons mooi natuurlijk want nu hebben we weer een kans extra grijns...knuf peet

Inge on 23 april 2013 om 09:56 zei

voor ons allemaal een extra kans om te winnen,
dus ik doe mee hoor!!

gr. Inge de Waard

Colinda on 23 april 2013 om 10:02 zei

Goedemorgen Cynthia, ik zou die mooie mallen wel eens willen uitproberen hoor!! Doe graag mee, wat lief dat je deze candy toch nog onder de reacties wilt verloten!!Wie weet geldt, dan hopelijk voor mij, derde keer is scheepsrecht :) Een hele gezellige dag, Colinda

Creanita60.blogspot.nl on 23 april 2013 om 10:05 zei

Nou wat jammer voor de winnaars, maar een gelukje voor ons, Ik wil wel graag een verrassing ontvangen hoor,

fijne dag nog,

groetjes Anita

Crea Astrid on 23 april 2013 om 10:16 zei

Hallo Cynthia,

Jammer voor diegene die het niet gezien heeft, dat ze gewonnen heeft. Maar een geluk voor ons, dat we de kans krijgen voor de prijs. Wie wil dit nu niet, een verrassingscandy willen!!! Ik wil graag een kansje wagen. Bedankt voor de kans.

Groetjes, Astrid.

Bea on 23 april 2013 om 10:26 zei

Hallo Cynthia, snap niet goed waarom men niet reageert als je een prijsje wint. Het is toch altijd prachtig om iets te winnen. Maar leuk voor ons nu we weer een kansje mogen wagen op de verrassingscandy, daarom doe ik heel graag weer mee, daarom hartelijk dank daarvoor.....

Groetjes Bea.

Deborah on 23 april 2013 om 10:31 zei

Wat ontzettend vervelend dat mensen niet reageren als ze iets gewonnen hebben. Moet heel eerlijk zijn dat ik het ook een keer over het hoofd had gezien, omdat ik 2 dagen niet online was geweest...
Maar wil natuurlijk graag een kansje wagen op t verrassingspakketje!! Ik hou wel van verrassingen :):)

Liefs, Deborah

Irene on 23 april 2013 om 10:34 zei

Een beetje dom zou Maxima zeggen maar ik lees dat er al heel veel reacties zijn dus genoeg animo om een verrassing van je in huis te krijgen Cynthia........wil ik ook wel *lol*!!!

xx Irene

Ann on 23 april 2013 om 10:45 zei

jeetje:) maar ik zie al dat je id heel veel reacties krijgt:))
volgens mij gaat het dit keer wel lukken:)))
ik zet mezelf er dan maar ff bij:))

groetjes
Ann

Zussenknutsel on 23 april 2013 om 11:31 zei

Wat raar zeg! Maar wel leuk voor de anderen dat je hem opnieuw gaat verloten.... wij zouden er heeeeeel erg blij mee zijn, hoeven we ons in de vakantie niet te vervelen maar kunnen we lekker freubelen met uw spulletjes.

Groetjes,
Charlotte

Sieta on 23 april 2013 om 11:47 zei

Nou snap je zoiets, heb je een PRACHT prijs gewonnen en reageer je niet.
Leuk Cynthia dat je hem nogmaals gaat verloten en ik waag maar weer een gokje.

Liefs, Sieta

Rimmie on 23 april 2013 om 11:48 zei

Hallo Cynthia,

Nou ik wil het wel hoor!
Altijd leuk nieuwe spulletjes, zeker nu ik weer lekker aan de gang ben na er even tussenuit te zijn geweest!

Bedankt voor de kans!

Groetjes

Kim

Angela on 23 april 2013 om 11:51 zei

Kan het zijn dat men er over heen gelezen heeft?!?!
Straks zitten de oorspronkelijke winnaars tussen de reacties *lol*....
Ik ben altijd te vinden voor een verrassing Cynthia , dus ik doe graag mee!
grt Angela

Unknown on 23 april 2013 om 11:56 zei

Wat jammer dat je je pakketje niet bent kwijt geraakt!Maar wat leuk dat je het opnieuw gaat proberen!
Ik waag graag een gokje mee.

groetjes nicole

Jeannette on 23 april 2013 om 12:15 zei

Nou ja, niet te geloven toch? Zo jammer dat die persoon niet heeft gereageerd, ze weet niet wat ze gaat missen, wij willen wel hoor, altijd in voor een verrassing, maar was jij niet een weekje vrij Cynthia? wel een beetje goed voor jezelf zorgen hoor, groetjes Jeannette

Jolanda on 23 april 2013 om 12:15 zei

Hoi Cynthia,
laat maar komen dat pakketje:0)
iedereen veel suc6!
grtz Jolanda

Anoniem zei

Nou ja, wie wil er nou niet een leuke verrassingspakket winnen!?
Ik wel hóór, dolgraag zelfs!
Groetjess Jacomijn

Ashley on 23 april 2013 om 12:44 zei

Wat Jammer zeg dat er niemand wat van zich laat horen! ik zou me echt geen twee keer bedenken zeg! Ik vind het super leuk dat jullie zo'n pakket aan en willkeurige winnaar geven! ik waag graaaaaag een kans.

XXX Ashley

Unknown on 23 april 2013 om 12:46 zei

Ik wil wel kans maken hoor op die snijmallen. Jammer dat de winnaars het niet gezien hebben, anders hadden ze vast gereageerd.

Groetjes Brigitta

Anke on 23 april 2013 om 12:47 zei

Nou daar snap ik niks van. Wie wil er nou niet zo'n leuk pakketje winnen! Ik doe graag mee hoor en start vast met duimen!!
liefs Anke

CreaBB on 23 april 2013 om 12:49 zei

Wat raar dat men niet reageert.
Zou het heel leuk vinden als ik het pakketje win. Succes met het verloten.

Groetjes Bertina

Alice on 23 april 2013 om 12:56 zei

wat raar dat de mensen niet reageren, het kan natuurlijk wel een keer zijn dat iemand het over het hoofd ziet maar dat het zo vaak voor komt. mij zou je er super blij mee maken.

groetjes alice

Ria Roozenburg on 23 april 2013 om 12:59 zei

leuk om weer iemand te volgen vooral met al die verlotingen succes
groetjes Ria

Ans Gilbert on 23 april 2013 om 13:01 zei

Hoi Cynthia,
Wat leuk, dat wil ik wel winnen..liefs van Ans

Cinderella on 23 april 2013 om 13:06 zei

Hoi hoi
Ik doe graag mee hoor
Gr Cindy

Unknown on 23 april 2013 om 13:14 zei

Hoi Cynthia,

Raar als je iets wint , dat je geen reactie geeft.
Bij deze doe ik graag mee, lijkt me erg leuk om z'n
pakket te winnen.

Gr. sandra

Catharina on 23 april 2013 om 13:15 zei

hoi hoi,

Ik wil graag kansmaken.

groetjes Catharina

Welmoed on 23 april 2013 om 13:23 zei

Wat een spannende candy...
dit mysterieuze pakketje...
Graag zou ik hier aan mee willen doen,

Vr. gr. Welmoed

jolanda on 23 april 2013 om 13:40 zei

Doe heel erg graag mee.
Wie houd er nu niet van leuke verrassingen!

Ellen on 23 april 2013 om 13:45 zei

Ik doe graag mee...wie wil er nou niet een leuke prijs winnen! Superleuk toch!
Liefs, Ellen

Summer-design on 23 april 2013 om 13:50 zei

Hallo Cynthia,

Lijkt me een mooie prijs...dus wil wel een gokje wagen!

Groetjes, Wietske

Rachel on 23 april 2013 om 13:55 zei

Nou ik wil wel hoor Cynthia...graag zelfs!
liefs Rachel

Dinie on 23 april 2013 om 14:36 zei

Nou ik wil ook wel mee doen hoor.
Prijsje is nooit weg.

Groetjes Dinie

Marjan on 23 april 2013 om 15:51 zei

Ik ben dol op verrassingen ! Doe dus graag mee met de verloting.

Groetjes, Marjan

marja on 23 april 2013 om 16:06 zei

nou ik wil graag meedoen hoor. Groetjes Marja
ps de silhouette doet het nu weer goed hoor. Ben er superblij mee.

Linda on 23 april 2013 om 16:16 zei

Nou ik wil wel mee doen, ik ben gek op kadootjes hahaha
gr Linda

nans'creablog on 23 april 2013 om 17:17 zei

Super Cynthia. Ik hou wel van verrassingen en doe graag mee.

Groetjes,
Nans

Suzan on 23 april 2013 om 17:31 zei

Hallo Cynthia,

Snap ik niks van hoor, is toch hartstikke leuk van je dat zo iets organiseerd en weggeeft!! Ik doe graag mee met de verloting hoor.

Groetjes Suzan

Nietje on 23 april 2013 om 18:19 zei

Ook ik snap er niks van. Het is toch erg leuk om iets te kunnen winnen. Ik doe graag mee
groetjes Anita

Aartje on 23 april 2013 om 18:19 zei

Hallo Cynthia, super dat je opnieuw verloot, snap er niets van dat mensen niet reageren. Ik doe graag mee en wil graag verwent worden door je.
Groeten, Aartje

Unknown on 23 april 2013 om 18:23 zei

Nou zeg Cynthia,is dat even dom zeg! Wie laat zoiets nou lopen?! Ik meld me bij deze aan hoor, ik zou dat heel graag willen winnen. Groetjes Frea

Ellie Bakker on 23 april 2013 om 18:24 zei

Hoi Cynthia,
Ik wil graag de winnaar worden hoor want ik ben graag in de weer met snijmallen. En daarom doe ik graag mee met deze super leuke actie van jou om toch iemand te verrassen met een verrassingspakketje. Ik ben benieuwd wie de gelukkige word.
Groetjes Ellie
http://ellieskaarten.blogspot.nl/

Lisanne on 23 april 2013 om 18:26 zei

Hoi Cynthia!

Als ik bij jullie gewonnen had, had ik het wel geweten: ik zou direct een mail gestuurd hebben en d'r super blij mee zijn! Natuurlijk wil ik mee doen met de verloting, want snijmallen en andere hobbyartikelen heb ik nooit genoeg (ik denk dat dat voor iedere kaartenmaakster geld ;))!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Anreda on 23 april 2013 om 18:59 zei

Nou dat zou ik wel willen winnen hoor.
Ik ben dol op verrassingspakketjes, wat een super verloting.
Spannend !!!!!
Ga maar meteen duimen draaien, ooit moet dat geluk gaan brengen *lol*
Groetjes, Anreda

Jolanda on 23 april 2013 om 19:19 zei

Nou. . ik ben dol op verassingen . . .dussss doe ik graag mee!!

Ditta on 23 april 2013 om 19:52 zei

Jammer voor diegene die niet gereageerd heeft, maar ik zou heel graag zo'n mooie pakket willen winnen!
Wie eigenlijk niet??
Liefs Ditta

Crejabeja on 23 april 2013 om 19:59 zei

Ooohhh waarom regeer je dan als je de prijs niet wil hebben is me een raadsel???, maar ik wil heel graag hoor!!!! Dus Ik doe Mee , en wens een ieder succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda Visser - van der Velden on 23 april 2013 om 20:19 zei

Wat zonde dat de winnaar niet gereageerd heeft. Die weet vast niet wat hij/zij mist! Ik waag graag een kansje om te winnen. Snijmallen zullen mij heel goed van pas komen. Heb sinds twee maanden ook een cuttlebug (via jullie webshop) en ben dus hard aan het sparen voor mallen :). Leuk Leuk! Ben nu al verslaafd aan dat mooie apparaat!

GerJanne on 23 april 2013 om 20:55 zei

Hoe kan dat nou Cynthia?? Begrijp ik helemaal niets van! Ik wil hem wel winnen hoor ;-))
Liefs,
GerJanne

Lia on 23 april 2013 om 20:59 zei

Wat jammer dat de vorige winnaar niet reageerde, wat fijn dat wij nu een winnaar kunnen zijn, geweldig leuk Chynthia,
groetjes Lia

Wilma on 23 april 2013 om 21:27 zei

Nou, 3 x is scheepsrecht zeggen ze ,dus nu moet het lukken!
Ik wil wel :-)
groetjes, Wilma

Dora on 23 april 2013 om 21:41 zei

oooo...een kans...wow.
wat ontzettend jammer dat op je prijzen niet wordt gereageerd. niet zo leuk om dat te lezen. onvoorstelbaar. want je maakt erg mooie prijs paketje.
maar ik zou graag een kansje willen wagen.
dank je wel voor de kans.
succes!
groetjes Dora

Trijntje on 23 april 2013 om 21:55 zei

Ik vindt het leuk om iets te krijgen. Dus het lijkt me leuk om mee te doen. Groeten Trijntje

Sandra on 23 april 2013 om 21:55 zei

Wie is er nu niet gek op verrassingen ! ik wil ook graag een kansje wagen .

Groetjes San .

Roelie on 23 april 2013 om 21:58 zei

Hoi Cynthia,
je mag mij altijd blij maken hoor.... :-)
Zeg, zou jij er niet een weekje tussenuit? Volgens mij kun je het (en ons) allemaal niet zo goed missen wel? hihihi Hoe gaat het met poes en jongen intussen? Groeit vast als kool.
Groetjes Roelie

Unknown on 23 april 2013 om 22:46 zei

Hoi,
Aan het aantal reacties te zien vinden veel mensen het leuk, me als ik. Zou moeten lukken om iemand blij te maken. Mij brievenbus wil wel een mooi pakketje ontvangen. Altijd leuk om weer aan de slag te gaan.
Groetjes Saskia

Cards made by Patricia on 24 april 2013 om 00:08 zei

Hoi Cynthia,
Ben je al een beetje aan het opknappen?
Jammer dar de winnares niet gereageerd heeft, maar des te leuker dat je de prijs alsnog op deze manier gaat weggeven. Graag waag ik ook een kansje door deze reactie toe te voegen.

Groetjes,
Patricia

Tanja on 24 april 2013 om 15:31 zei

nou zeg wat dom om je prijs niet op te halen.
de kittens zijn geweldig zeg.
geniet van je weekje vrij en liefs,tanja

ANJA 3D on 24 april 2013 om 16:37 zei

Wat jammer dat ze niks van zich laten horen. Ik kan bijna niet wachten. En ga altijd regelmatig kijken. Het is toch altijd leuk om een candy te winnen. En probeer het bij jouw ook.
Gr. Anja

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates