woensdag 2 oktober 2013

Candy nummer 1, 2 & 3

Gepost door krea2day Cynthia op 10/02/2013 08:25:00 a.m.
Hallo Dames

Wat een geweldige reacties op de nieuwe candy, en de voorbeelden. Zo leuk om iedere keer weer jullie berichten te lezen, en ik ben zelf ook best een beetje trots op me vogelverschrikker. Ik heb op me eethoek een grote herfst schaal gemaakt en daar staat hij en iedereen die binnen komt loopt naar die vogelverschrikker. Zelfs de vriendjes van me zoontje reageren er op, dat is toch geweldig hihihi.

En hoe leuk is het als de candy pas één dag op je blog staat en je nu al drie inzendingen kan laten zien. Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd hoeveel er mee gaan doen deze maand, dat is nog even afwachten.

Ik ga jullie nu de eerste inzendingen laten zien.
De allereerste kreeg ik van Anneke, ze heeft een echte herfstkaart gemaakt met een leuke Magnolia stempel.

                                                              Blog van Anneke

Nummer twee is deze keer gemaakt door Ellen, ook zij heeft een kart gemaakt in mooie herfst kleuren. Het leuke is dat de kaart gemaakt is van alleen maar rest stukjes papier. Ze heeft zich voor genomen niet eerder nieuw te kopen voor dat het eens op is. Nou Ellen het is niet te zien hoor, rest stukjes super leuke kaart.


                                                                Blog van Ellen



Dan nummer drie ook super leuk gemaakt door Diana, een paddenstoel. Een paddenstoel hoort natuurlijk ook helemaal tot de herfst, en wat leuke blaadjes erbij en dan word het een heel erg leuk eind resultaat. 

Blog van Diana

Er zijn zo veel creaties te maken in de thema herfst, dat moet jullie allemaal vast gaan lukken en zeker met deze inzendingen hebben jullie nog meer inspiratie gekregen.

                                        Misschien tot morgen met de volgende inzendingen !!
handtekening

12 reacties:

rian on 2 oktober 2013 om 08:50 zei

zo die zijn snel met de uitdaging, ik moet er eerst nog over denken hihi
groetjes rian

Antoinette Voorn on 2 oktober 2013 om 08:57 zei

Hartstikke leuk dat er al zo snel gereageerd wordt op de nieuwe uitdaging ,topie!! en de drie inzendingen zijn dan ook toppertjes ... hier krijg je zeker een boost van inspiratie mee!

gr Antoinette

nans'creablog on 2 oktober 2013 om 09:11 zei

Dat gaat wel heel snel, maar ze zijn mooi de 3 eerste inzendingen.

Groetjes,
Nans

Trijntje on 2 oktober 2013 om 09:16 zei

Hoi Cynthia. Weer een leuke uitdaging en wat heb jij een supermooie vogelverschrikker gemaakt. Je mag echt trots zijn! Groeten Trijntje

Creanita60.blogspot.nl on 2 oktober 2013 om 09:52 zei

Wat snel al 3 inzendingen en je vogelverschrikker is natuurlijk ook schitterend geworden echt supermooi gedaan!

Jeannette on 2 oktober 2013 om 10:34 zei

Hoi Cynthia, je vogelverschrikker heb ik gemist, maar ga ik zo bewonderen, maar wat leuk dat er al zo enthousiast gereageerd wordt op je nieuwe uitdaging van deze maand, alweer 3 van die prachtige kaarten, echt leuk, ik ben ook van plan om weer mee te doen deze keer, dus ga mijn grijze cellen maar eens aan het werk zetten, groetjes Jeannette

bolletjelucky.blogspot.com on 2 oktober 2013 om 11:14 zei

Hoi Cynthia,wat heb jij een súperleuke vogelverschrikker gemaakt,wauw,ik ben er helemaal weg van,complimenten hoor.Hier kan ik zo van genieten,dit is echt iets creëren voor mij...lieve groetjes Miranda

Nelleke on 2 oktober 2013 om 11:17 zei

Leuk dat je al zoveel kaarten binnenkrijgt, leuke kaarten ook vooral de 2e. Groetjes, Nelleke

Linda on 2 oktober 2013 om 11:44 zei

Wauw die zijn er snel bij, mooi gedaan dames
gr linda

Muuske on 2 oktober 2013 om 20:49 zei

Mooie kaarten heb je binnen gekregen.groetjes Margo.

Anita Meijer on 2 oktober 2013 om 21:52 zei

Wat een geweldige inzendingen heb je gekregen Cynthia, ze zien er alledrie weer top uit.
Liefs van Anita

Erica ♥ on 7 oktober 2013 om 12:44 zei

Geweldige kaarten, en zo snel al, leuke challenge hoor ☺
Grtjs Erica ☼

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates