vrijdag 1 november 2013

Candy voor november

Gepost door krea2day Cynthia op 11/01/2013 12:29:00 p.m.
Dit bericht blijft boven aan staan scrol naar beneden voor nieuwe berichten.

Hallo dames

Wat later dan anders maak ik de nieuwe candy bekent. En deze maand is hij zeer makkelijk kan ik wel zeggen. We zijn natuurlijk allemaal druk met onze kerst creaties dus deze maand gaan we maar aan de kerst.
Ik hoop dat jullie weer allemaal mee doen zodat we weer een hoop inzendingen krijgen, en ik weer extra prijsjes kan gaan weg geven, dan moeten we wel over de 30 inzendingen komen.

    # Mail een foto van jou kerst creatie naar ons voor woensdag 27 november.

   # Als je een blog heb, stuur dan ook de link mee dan kan het bij je creatie geplaatst worden.

   # U kunt maar met 1 creatie inzenden om mee te laten doen.

  # Deze keer gaan we de meest aparte creatie voor de kerst belonen, maak er dus iets apart van. Het mag van alles zijn als het maar met kerst te maken heeft. Een kerstbal, kerst huisje, kerst kaart, tags, woon decoratie, enz.



Natuurlijk hebben we weer wat creaties om jullie wat extra inspiratie te geven, en dames weer super bedankt jullie bijdragen voor deze maand.


                                                 Gemaakt door Ada ( me mams)




Gemaakt door Diana, 
deze boom is gevormd met kippengaas en daarna met ruim 4 meter tule en led verlichting.


                                                          Gemaakt door Ilse



                                                      Gemaakt door Sabine.

Doe allemaal gezellig mee, eind deze maand ga ik jullie inzet belonen met een mooie stans mal, en misschien wel meerdere.


handtekening

21 reacties:

Jeannette on 4 november 2013 om 12:38 zei

hoi Cynthia, leuk jullie zaterdag weer even gesproken te hebben op de beurs, jullie stand zag er gaaf en "spooky" uit, echt Halloween. En nu weer de blik op Kerstmis gericht, de voorbeelden zijn weer prachtig, daar zal het zeker niet aan liggen, ik ga een verzinnen en kijken wat ik uit de hoed kan toveren deze keer, groetjes en veel succes met de voorbereidingen voor de verjaardag van je zoon, Jeannette

Aartje on 4 november 2013 om 13:11 zei

Wat een leuke voorbeelden voor deze uitdaging. Daar ga ik weer eens goed over nadenken wat voor leuks ik hiervoor zal gaan maken.
Groeten, Aartje

Marcella on 4 november 2013 om 14:08 zei

Hoi Cynthia
Al weer een beetje bij gekomen van de KreaDoe ????Zelfs ik ben nog suf van 1 dagje daar lopen ,wat moet jij dan al niet zijn .
Jullie kraam zag er super uit .

Leuke candy weer en erg mooie voorbeelden .
Groetjes Marcella

rian on 4 november 2013 om 14:35 zei

weer een super uitdaging Cynthia ik zal er eens over na gaan denken
groetjes Rian

Anoniem zei

Wat een mooie voorbeelden, ik ga zeker een gokje wagen
Groetjes anja

Crejabeja on 4 november 2013 om 15:00 zei

Dat moet vast wel lukken om mee te gaan doen...

Dora on 4 november 2013 om 16:19 zei

prachtige creaties zijn er te zien.
die 'speciale vormen' zijn zeer bijzonder mooi om te zien. knap gemaakt.
ik denk dat ik zelf bij kaarten maken hou....
groetjes

lenywim35 on 4 november 2013 om 18:14 zei

Iedereen heeft prachtige creaties gemaakt. De mijne is eindelijk klaar. Heb iedereen al wel laten meegenieten van waar ik mee bezig was. Weet alleen niet meer hoe ik hem kan mailen naar jullie. Hij staat wel op mijn blog. van vandaag.
Veel succes er meer Cynthia. gr leny w

Nelleke on 4 november 2013 om 20:29 zei

Leuk die nieuwe uitdaging. Niet zomaar een kerstkaart maar iets bijzonders. Ik ga kijken wat ik kan doen... groetjes, Nelleke

GerJanne on 4 november 2013 om 20:47 zei

Ha Cynthia,
nu dat belooft weer heel wat moois op je blog!
Ik ga mijn best doen, hoor!
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer on 4 november 2013 om 21:25 zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn dit zeg, supermooi, ik ga deze maand weer eens even kijken om mee te doen, wordt wel weer eens tijd.
Liefs van Anita

Muuske on 4 november 2013 om 22:25 zei

Mooie voorbeelden.En een leuke uitdaging.groetjes Margo.

Antoinette Voorn on 5 november 2013 om 08:41 zei

wat een super uitdaging weer!!! De mooie voorbeelden worden nog moeilijk om te overtreffen hahahaha.. !

Crea Astrid on 5 november 2013 om 10:08 zei

Wat een prachtige kerstvoorbeelden zijn er gemaakt. Dat moet me vast wel lukken om er één te maken.

Groetjes, Astrid.

Grietje Jansen on 5 november 2013 om 19:14 zei

Wauw, wat een super traktatie.
Maar kan me voorstellen dat er heel wat tijd in zit.
Geweldig dat je dan zulke goeie hulpjes had.

En natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

Grietje

Antoinette Voorn on 6 november 2013 om 09:56 zei

Gave uitdaging en wat zullen we de allermooiste dingen weer tevoorschijn getoverd worden dat kan gewoon niet missen!

Hanny on 12 november 2013 om 15:10 zei

Geweldige mooie voorbeelden, zo mooi om te zien hoe creatief iedereen is. Mijn Kerstkaart is misschien niet heel apart maar wel met plezier gemaakt en ik wil toch heel graag een gokje wagen.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

made by ineke on 12 november 2013 om 15:23 zei

leuk Cynthia
ik ga mee eens iets leuks bedenken
groetjes ineke

Sarah - Crea S on 15 november 2013 om 10:29 zei

Wat een prachtige voorbeelden!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Anita van Merode on 26 november 2013 om 18:35 zei

Ik heb me flink laten inspireren hoor. Prachtig allemaal. En net mijn creatie toegestuurd. Net op tijd toch? Groetjes Anita

ffenneke on 26 november 2013 om 18:37 zei

Ik heb mijn kaartje ook gemaild.
liefs Fenneke

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates