zaterdag 1 februari 2014

Candy februari

Gepost door krea2day Cynthia op 2/01/2014 08:30:00 a.m.
Dit bericht blijft boven aan staan scrol naar beneden voor nieuwe berichten.

Hallo Dames


Voor de maand februari hebben wij weer een nieuwe uitdaging voor jullie. Ook deze keer hebben wij een patroon voor jullie maar deze is vrij makkelijk en toch ontzettend leuk. Ik hoop dat er meer dames gaan mee doen met deze opdracht want wij gaan natuurlijk jullie inzet weer belonen met een mooie prijs voor de winnaar. De winnaar krijgt van ons twee nieuwe mallen van Marianne Design baby serie, het schattige treintje en de baby voetjes. En we gaan ook nog toegangskaartjes verloten voor de knotsgekke kaarten dagen in maart.


En wat moeten jullie daar voor doen, maak een kaart met dit patroon en vul de kaart naar eigen idee aan.


De grootste is een basis en is de achterkant dan komt de middelste en dan de kleinste en deze delen worden voor elkaar gezet. De achterkant blijft recht en de andere twee delen komen er bol voor te staan. Door in twee delen de grootste en middelste een snijlijn te maken kunt u daar het bolling insteken en dan blijft het bol staan. Zie hier de foto's van de basis. 



Voor de dames die een Silhouette hebben kunnen mij even mailen voor het patroon. info@krea2day.nl

Natuurlijk hebben we ook nog een paar voorbeelden om jullie op weg te helpen.

                                               
                                                   
                                               Deze is gemaakt door me moeder, Ada


                                                           Deze is gemaakt door Ilse


Deze heb ik zelf gemaakt. 



# Mail voor woensdag 26 februari een foto van u kaart naar info@krea2day.nl 
( vraag om leesbevestiging om mis verstande te voor komen )

# Stuur u blog adres mee in de mail als u deze bij u foto geplaatst wilt hebben. 

# U kunt maar met 1 kaart meedoen. 

# Bij meer dan 20 inzendingen geven wij de prijs 2 x weg. 


Ik hoop echt dat jullie allemaal me doen !!!
Succes 
handtekening

13 reacties:

rian on 1 februari 2014 om 08:59 zei

ohhh deze uitdaging is ook al zo leuk, toevallig heb ik de kaart laatst in de sil. shop gezien vond hem helemaal top.
jullie hebben ook leuke voorbeelden gemaakt.
groetjes Rian

Creanita60.blogspot.nl on 1 februari 2014 om 09:37 zei

Een leuke uitdaging en mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
groetjes Anita

Nelleke on 1 februari 2014 om 10:56 zei

O, wat een leuk model kaart. Ga het patroon in ieder geval uitprinten en kijken of mij dit lukt te maken. Groetjes, Nelleke

Anita Meijer on 1 februari 2014 om 15:56 zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, super.
Liefs van Anita

Aartje on 1 februari 2014 om 21:50 zei

Leuk model. Al lijkt het me geen kaart die makkelijk in een envelop past.
Prachtige voorbeelden
Groeten, Aartje

Suzan on 11 februari 2014 om 12:05 zei

Vond het heel leuk om te maken! heb mijn kaartje naar je toe gemaild!
Groetjes Suzan

Wies on 13 februari 2014 om 21:42 zei

Een heel leuk kaartmodel om te maken. Ik heb net mijn kaartje via de mail verzonden.
Groetjes, Wies

Cards made by Patricia on 15 februari 2014 om 12:31 zei

Heb net mijn kaart naar je toe gemaild. Een leuk model om te maken.

Groetjes,
Patricia

Monique on 16 februari 2014 om 10:12 zei

Heb mijn kaart naar jullie gemaild. Superleuke kaart om te maken.
Creatieve groetjes, Monique

manon's kaartenhoekje on 19 februari 2014 om 09:50 zei

wauww wat een super gaafff model zeg, heelll mooi
maar ik kan er echt even niets mee maken want zie er helaas niets in wat ik zou kunnen maken ben dus ook reuze benieuwd wat er mee gemaakt wordt aan kaarten....

groetjes manon

janieworkum on 20 februari 2014 om 23:25 zei

Hoi Chintiam
Ik heb mijn kaart per mail gestuurd, maar ik zie dat deze ook niet geplaatst is.
http://janieskaartenwereld.blogspot.nl/2014/02/een-kaart-volgens-een-sketch-en-met.html

Ik hoor graag van je of je deze binnen heb gekregen
groetjes Janie

Anita van Merode on 25 februari 2014 om 10:46 zei

Wat komt er toch veel moois voorbij zeg!! Mijn complimenten aan iedereen. Ja leuk model ook. Helaas gaat het me niet lukken deze keer, om mee te doen.
Hopelijk de volgende keer weer wel.
Groetjes Anita

Mariëtte on 26 februari 2014 om 21:36 zei

Wauw, wat komen er toch pracht exemplaren voorbij! Dat van zo,n moeilijk patroon. (Zo ziet het er tenminste uit!) groetjes mariëtte

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates